|
 |
|
|
|
 |
|
 |
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darekins
Dołączył: 24 Mar 2010
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole
|
Wysłany: Pon 11:35, 12 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
widac ze nie tylko Polska jest krajem absurdu
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Reksio1
Administrator
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Wrocławia i Jelcza-Laskowic
|
Wysłany: Czw 12:51, 29 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
darekins
Dołączył: 24 Mar 2010
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole
|
Wysłany: Nie 13:07, 02 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
dobrze ze odpisali nie tak jak na list z moh2010 ale i tak sciemniaja wiadomo ze chodzi o kase i kokurencje jak call of duty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Reksio1
Administrator
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Wrocławia i Jelcza-Laskowic
|
Wysłany: Wto 19:42, 04 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj dodzwoniłem się na tel pomoc EA przekazuję co mi przesłali gdyby to nie pomogło dalej mam się z człowiekiem kontaktować :
Witam serdecznie,
Dziękuję za kontakt z Centrum Pomocy Electronic Arts.
Przepraszam za wszelkie nieprawidłowości związane z grą.
PUNKT 1
Proszę przejść do lokalizacji Moje Dokumenty/MOHW/Settings i upewnić się, że pliki tam zawarte mają
następujące rozmiary (w KB) :
meta - ignorujemy
PROF_SAVE_body - 1000 KB
PROF_SAVE_header - 1 KB
PROF_SAVE_profile - 1 KB lub 2 KB
Jeżeli Pańskie rozmiary plików są inne, prosze je usunąć i spróbować uruchomić grę, pojawi się monit o
niezgodności plików przechowywania - proszę wybrać pliki "lokalne" do uruchomienia gry (spowoduje to reset
ustawień BF3).
PUNKT 2
Proszę upewnić się, że posiada Pan odpowiednio zaktualizowane sterowniki odnoszące się do właściwych
komponentów.
Poniżej przedstawiam elementy, na których aktualizację trzeba zwrócić szczególną uwagę.
Sterowniki karty graficznej :
- nVidia - [link widoczny dla zalogowanych]
- AMD - [link widoczny dla zalogowanych]
Biblioteki DirectX 11
- najnowsza wersja na [link widoczny dla zalogowanych]
Microsoft .NET Framework
- [link widoczny dla zalogowanych]
Proszę upewnić się, że posiada Pan odpowiednio zaktualizowane poprawki do systemu Windows (Service Pack 1 jest
konieczny)
- [link widoczny dla zalogowanych]
PUNKT 3
Proszę pobrać najnowszą wersję Origin z adresu : [link widoczny dla zalogowanych]
Następnie proszę odinstalować starą wersję i wgrać nowszą. Nowo zainstalowana wersja musi mieć numer 9.1.xxx
(może Pan to podejrzeć w "Informacje o Programie" w samym Origin).
Jeżeli wersja nie wskakuje do 9.1.xx, proszę w opcji Origin -> Ustawienia Aplikacji -> Ogólne zjechać suwakiem
na dół i zaznaczyć opcję "Aktualizuj do wersji przedpremierowej / beta jeśli dostępna"
Proszę na czas testów zmienić język programu Origin na "English (GB)" i następnie proszę spróbować opcji
"Napraw Instalację" (prawy klawisz myszki na plakat z grą).
PUNKT 4
Poniższe instrukcje pomogą rozwiązać problem z wyrzucaniem na samym początku ładowania FIFA, w przypadku gdy
wyrzuca Pana po załadowaniu samej gry proszę przejść do punktu II.) :
1. Proszę przejść do Panelu Sterowania systemu Windows, a następnie proszę odszukać opcję "Konta Użytkowników"
(ew. "Użytkownicy").
- proszę utworzyć nowe konto użytkownika systemu Windows i upewnić się, że konto z którego uruchamia Pan tytuł
"FIFA 2013" nie posiada znaków specjalnych w nazwie (znaki polskie typu "ą, ę, ł" oraz znaki specjalne, np "@,
#, !"). Profil użytkownika musi być ustandaryzowany, np "Michal" zamiast "Michał".
2. Proszę przejść do menu start i kliknąć prawym klawiszem myszki na opcję "Mój komputer" i wybrać
właściwości. W oknie, które się pojawi proszę zmienić nazwę komputera analogicznie do poprzedniego punktu.
Także nie ma zawierać polskich i specjalnych znaków, w tym proszę upewnić się, że nazwa nie zawiera myślnika
"-". Nazwa, np Michal-PC powinna brzmiec Michalpc.
Wykonanie obu kroków powinno rozwiązać kwestię z wyrzucaniem gry przy ładowaniu.
PUNKT 5
W zaistniałej sytuacji poproszę Pana o przesłanie raportu DxDiag oraz pliku Client_Log w odpowiedzi na
powyższą wiadomość.
I. Raport DxDiag
1.Kliknij przycisk Start, a następnie kliknij polecenie Uruchom.
Porada: Dostęp do polecenia Uruchom można uzyskać naciskając klawisze WINDOWS + R.
2.Wpisz polecenie dxdiag, a następnie kliknij przycisk OK.
3.Gdy raport będzie już gotowy, kliknij Zapisz Wszystkie Informacje.
4.Zapisz raport na pulpicie Windows.
II. Pliki dziennika.
1. Otwórz dysk lokalny C: i przejdź do folderu ProgramData. Folder ProgramData znajduje się w ukrytym
folderze. By
wyświetlać ukryte foldery, z menu okna wybieramy opcję Organizuj (u góry po lewej stronie okna), a następnie
Opcje
Folderów. Przechodzimy do zakładki Widok i zaznaczamy opcję Pokaż ukryte pliki, foldery, dyski. Wciskamy
przycisk
Zastosuj, a następnie OK. Teraz folder ProgramData będzie widoczny.
2. Proszę przejść do następującej lokalizacji:
C:/ ProgramData / Origin / Logs i skopiować plik Client_Log
Zapisany raport DxDiag oraz plik Client_Log proszę wysłać w załączniku do odpowiedzi na ten mail.
W przypadku dodatkowych pytań proszę o odpowiedź z tego maila.
Pozdrawiam,
Michał
EA Centrum Pomocy
Więcej informacji na pomoc.ea.pl lub pod numerem telefonu +48 22 39 70 840
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
|
|
|
 |
 |
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Idź do strony Poprzedni 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
|
Idź do strony Poprzedni 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 |
|